...............................................

...............................................
الفقير إلى الله مسافر في أرض الله و سيروا على بركة الله

Al faqir ilaLLAH, Musafir fii ArdhiLLAH , Siiru 'ala BarakatiLLAH





Thursday, July 30, 2009

Diari merawat (6) Merawat isteri

Assalamulaikum..

Semalam isteri mengadu berdebar-debar.. ditambah mimpi berada ditempat tinggi.. selesai solat asar saya cuba merawat isteri tercinta..

Saya mulakan dengan ta'awwuz dan doa pendinding diri.. kemudian terus kepada inzar dan peringatan.. selepas tu saya seru sekalian jin supaya keluar drpd mengganggu iateri saya... saya lafaz huruf muqattho'aat kaaf haa yaa 'aiin shood( berulang2)...

Kesan daripada bacaan itu badan isteri saya mula bergoyang2 ke kiri dan ke kanan..

Berada dalam separa sedar..

Rawatan diteruskan.. x perlu saya cerita secara lebih lanjut.. sekadar berkongsi cerita kes merawat isteri saya yang mana jin mati dan bersilih ganti dengan jin yang lain dan sifat yang berbeza.. semua nya degil dan tidak bercakap.. apapun saya anggap setakat ini gangguan dapat dikeluarkan. wallhu 'alam..pukul 7 petang saya tamatkan rawatan.. dengan berserah kepada ALLAH.. dan saya sediakan buat isteri saya mandian garam bukit dicampur attar kasturi ditambah bacaan ayat pemecah tapak makhluk tersebut..

Alhamdulillah isteri saya nampaknya ceria selepas itu, kami solat maghrib berjemaah bersama-sama... moga2 cepat sembuh isteriku...

Barakallahu fiiik..

3 comments:

  1. Salam ustaz,boleh kongsikan apakah ayat pemecah tapak tersebut?

    ReplyDelete
  2. salam sunan
    ayat pemecah tapak yang saya gunakan :
    al furqan ayat 23
    al mukminin 115-118
    alhasyr pun boleh ayat 21

    ReplyDelete
  3. Terima kasih ustaz.Saya amat menghargainya.

    ReplyDelete

Para Pembaca budiman.

Blog abumujahid ini memaparkaan pandangan peribadi abumujahid. Segala yang dipaparkan akan dimuatkan sumber rujukan jika ia adalah daripada sumber tertentu. Moga-moga abumujahid dan pembaca sekalian boleh mengambil istifadah dan boleh juga menegur abumujahid dalam hal yang dikira salah dan bertentangan dengan usul aqidah mahupun syara'.

Moga tuan-tuan dan puan-puan mendapat barakah dari blog yang Naif dan dhaif ini. BarakaLLAHu fiikum.