...............................................

...............................................
الفقير إلى الله مسافر في أرض الله و سيروا على بركة الله

Al faqir ilaLLAH, Musafir fii ArdhiLLAH , Siiru 'ala BarakatiLLAH





Tuesday, September 15, 2009

Luahan..

Salam Muhibbah..


Hari2 akhir Ramadhan akhirnya menjelma... terasa singkat sungguh masa pemberianMU ... sedang aku belum lagi menggapai cita2 ku... ingin tenggelam dalam rahmatMU, aku ingin agar Engkau campakkan maghfirahMu pada ku.. terasa terdesak untuk memiliki Al Jannah.. lantaran kurangnya amal dan bakti.. semarak An Naar belum lagi padam... Ya Kareem..

Ya Allah.. siramiku walau dengan setitis kasih sayangMU.. supaya Syawal yang bakal hadir nanti dapat melahirkanku manusia yang berfitrahkan bersih umpama bayi yang baru lahir daripada perut ibunya...

Aku mahu sekali dosa2ku gugur.. seperti panasnya aliran airmata membasahi janggut ku.. kerana aku sedar aku hambaMU yang banyak dosa..

Ya ALLAH aku serahkan Qadarku kepadaMU... segalanya... Aminnn

1 comment:

  1. Salam Abumujahid...

    Kak zai sendiri sangat terasa sayu dengan pemergian ramadhan..10 malam terakhir ni terasa lagilah sayu...lagi sayu melihat dah tak ramai ke masjid..sedangkan rahmat Allah terbentang luas menanti hamba2nya yang berlumba2 untuk beramal ibadah dibulan yg mulia ini.

    ReplyDelete

Para Pembaca budiman.

Blog abumujahid ini memaparkaan pandangan peribadi abumujahid. Segala yang dipaparkan akan dimuatkan sumber rujukan jika ia adalah daripada sumber tertentu. Moga-moga abumujahid dan pembaca sekalian boleh mengambil istifadah dan boleh juga menegur abumujahid dalam hal yang dikira salah dan bertentangan dengan usul aqidah mahupun syara'.

Moga tuan-tuan dan puan-puan mendapat barakah dari blog yang Naif dan dhaif ini. BarakaLLAHu fiikum.