...............................................

...............................................
الفقير إلى الله مسافر في أرض الله و سيروا على بركة الله

Al faqir ilaLLAH, Musafir fii ArdhiLLAH , Siiru 'ala BarakatiLLAH





Tuesday, June 1, 2010

Menangis tidak berlagu

Assalamualaikum semua

Tajuk posting kali ini sebenarnya nak menggambarkan perasaan hati abumujahid .. hiba dan agak terkilan kerana permohonan bertukar entah kali ke berapa tidak diluluskan. kalau sebelum ini dah hampir 7 kali memohon ke Kelantan diabaikan begitu sahaja.. kali ini permohonan bertukar dalam negeri Melaka pun tidak dilayan..

Ya ALLAH perkukuhkan hati ku supa manusia sekelilingku x perasan bahawa hati kecilku menangis... mungkin ada hikmah disebalik ketidaklulusan permohonan pertukaran abumujahid..

Cerita pasal rawatan pula rasanya x banyak, kerana abumujahid jarang sangat merawat.. perawat cikai macam abumujahid ni apa lah yang termampu buat.. tetapi banyak jugak abumujahid menerima kes rawatan jarak jauh... senang aja.. abumujahid berpegang pada kekuatan doa dan niat.. kemudian serahkan sahaja kepada Pencipta penyakit..

ok lah setakat dulu pengisian yang x bermakna pada pagi ini..

Wassalam

No comments:

Post a Comment

Para Pembaca budiman.

Blog abumujahid ini memaparkaan pandangan peribadi abumujahid. Segala yang dipaparkan akan dimuatkan sumber rujukan jika ia adalah daripada sumber tertentu. Moga-moga abumujahid dan pembaca sekalian boleh mengambil istifadah dan boleh juga menegur abumujahid dalam hal yang dikira salah dan bertentangan dengan usul aqidah mahupun syara'.

Moga tuan-tuan dan puan-puan mendapat barakah dari blog yang Naif dan dhaif ini. BarakaLLAHu fiikum.