...............................................

...............................................
الفقير إلى الله مسافر في أرض الله و سيروا على بركة الله

Al faqir ilaLLAH, Musafir fii ArdhiLLAH , Siiru 'ala BarakatiLLAH





Wednesday, April 7, 2010

Pastikan rumah anada berpagar...

Assalamualaikum..

Macam terabai saja blog ini.. jadi sudilah membaca kisahnya...

Baru sekejap tadi guru saya telefon bertanyakan perihal zaujah saya yang terasuk separa sedar semalam.. petangnya zaujah mengadu berdebar2.. kiranya itu simptom utama kalau terkena gangguan... setelah dibaca aurad pembuka amalam dan selawat azimiah... badanya mula terhuyung hayang.. dan terasuklah dia dek makhluk yg x dapat discan oleh saya yg dhaif ini..

Talian hayat dicapai dan kata putus diperolehi bahawa gangguan yg mengganggu zaujah saya adalah barang lama... agak terpikir juga saya.. setakat tau barang lama dah beransur x ada.. apapun bila guru talifon tadi baru dapat mengangak bahawa barang 'lama' itu mengikut ( tabi') balik ketika sy berkunjung ke rumah seorang pesakit bagi merawatnya biizniLLAH

Selesai  berborak.. tok guru saya mencadangkan agar buat pagar rumah.. dah hampir 3 minggu rumah x berpagar.. insya ALLAH akan malam ni misi ala mistik akan dilaksanakan.. asalkan penyerahan kepada ALLAH aula.. dan asalkan tidak terkeluar batas syara' saya akan lakukan.. apa misi itu??.. nanti kalau diizinkan saya akan bercerita nanti.. wassalam..

nk masuk kelas dulu..

No comments:

Post a Comment

Para Pembaca budiman.

Blog abumujahid ini memaparkaan pandangan peribadi abumujahid. Segala yang dipaparkan akan dimuatkan sumber rujukan jika ia adalah daripada sumber tertentu. Moga-moga abumujahid dan pembaca sekalian boleh mengambil istifadah dan boleh juga menegur abumujahid dalam hal yang dikira salah dan bertentangan dengan usul aqidah mahupun syara'.

Moga tuan-tuan dan puan-puan mendapat barakah dari blog yang Naif dan dhaif ini. BarakaLLAHu fiikum.