...............................................

...............................................
الفقير إلى الله مسافر في أرض الله و سيروا على بركة الله

Al faqir ilaLLAH, Musafir fii ArdhiLLAH , Siiru 'ala BarakatiLLAH





Saturday, October 17, 2009

Kelahiran kelima....ya marhaban..

Assalamualaikum...

Dipanjatkan segunung kesyukurun kepada Ilahi atas kurniaan NYA yang tak terhingga.. dan hingga ke saat ini masih tidak putus2 nikmat yang mencurah kepada kita makhluk yg bergelar manusia..

AlhamduliLLAH thummalhamduliLLAH... ptg tadi.. lebih kurang jam 3.10 ptg saya menyaksikan proses kelahiran anak ke-5 saya.. berjalan lancar .. menakjubkan.. menginsafkan.. dan saya begitu teruja menerima seorang lagi puteri menambahkan bilangan puteri sehingga kini berjumlah 3 org puteri dan dua org putera...


Kesihatan dua insan tersayang juga mempermudahkan segala urusan saya di hospital semalam.. dan ucapan alfu mabruk untuk zaujah tercinta kerana sudi mengerah keringat melahirkan zuriat buat penyambung perjuangan khalifah ALLAH dibumi ini..

اللهم طول عمورهما وصحح أجسادهما ووسع أزراقهما وحبب للناس جميعا

walhamdulillahrabbil 'alamin


2 comments:

Para Pembaca budiman.

Blog abumujahid ini memaparkaan pandangan peribadi abumujahid. Segala yang dipaparkan akan dimuatkan sumber rujukan jika ia adalah daripada sumber tertentu. Moga-moga abumujahid dan pembaca sekalian boleh mengambil istifadah dan boleh juga menegur abumujahid dalam hal yang dikira salah dan bertentangan dengan usul aqidah mahupun syara'.

Moga tuan-tuan dan puan-puan mendapat barakah dari blog yang Naif dan dhaif ini. BarakaLLAHu fiikum.