...............................................

...............................................
الفقير إلى الله مسافر في أرض الله و سيروا على بركة الله

Al faqir ilaLLAH, Musafir fii ArdhiLLAH , Siiru 'ala BarakatiLLAH





Sunday, December 11, 2011

Luahan rasa syukur

Assalamualikum

AlhamduliLLAH syukur dengan nikmat-nikmat ALLAH SWT kepada kita hamba-hambaNYA... moga kita tergolong dalam golongan makhlukNYA yang menjadi hamba yang taat pada perintah dan meniggalkan laranganNYA.. amin ya Rabb.

Syukur jua terlaksana sudah impian abumujahid menganjurkan kursus Pengukuhan Rawatan di bawah seliaan Al Fadhil Ustaz Wan Asrol Al Muhtaram ( Pengasas Terapi Islam Al Fatah-TIAF) di negeri Cik Siti Wan Kembang ini...  Walaupun kehadiran seramai 25 orang sahaja.. kehadiran peserta yang begitu bersemangat untuk mendalami ilmu-ilmu hasil perkongsian daripada Al Fadil ustaz memberi semangat kepada abumujahid bahawa amalan-amalan yg tidak menepati Islam dalam Rawatan di Negeri Serambi Mekah ini akan terhakis jua sedikit demi sedikit pada masa akan datang hasil perkongsian ilmu dan dakwah daripada sahabat2 sekalian..

Al Fadhil Ustaz amat memberi penekanan terhadap konsep doa daripada kita hambaNYA kepada Al Khaliq ketika diminta pertolongan daripada masyarakat. Konsep tazkirah dalam rawatan jua amat ditekankan  untuk menghindarkan diri kita dan masyarakat dari terjerumus dalam kancah kesyirikan.... moga ALLAh jua membalas jasda Al Fadhil Ustaz Wan Asrol ...

BarakaLLAHu fiikum wa lana jami'a

In Sya ALLAH, Jika ada ruang masa dan tempat.. akan ada kursus-kursus rawatan yang selanjutnya..

Sekian dr diari abumujahid al kelantani....

Wassalam


1 comment:

Para Pembaca budiman.

Blog abumujahid ini memaparkaan pandangan peribadi abumujahid. Segala yang dipaparkan akan dimuatkan sumber rujukan jika ia adalah daripada sumber tertentu. Moga-moga abumujahid dan pembaca sekalian boleh mengambil istifadah dan boleh juga menegur abumujahid dalam hal yang dikira salah dan bertentangan dengan usul aqidah mahupun syara'.

Moga tuan-tuan dan puan-puan mendapat barakah dari blog yang Naif dan dhaif ini. BarakaLLAHu fiikum.