...............................................

...............................................
الفقير إلى الله مسافر في أرض الله و سيروا على بركة الله

Al faqir ilaLLAH, Musafir fii ArdhiLLAH , Siiru 'ala BarakatiLLAH





Thursday, May 26, 2011

Mabruk Muqaddam

Assalamualaikum

Sekadar mengucapkan Mabruk Muqaddam buat adinda2 yang akan melangsungkan perkahwinan pada cuti sekolah ini. Buat Adinda Al Asma binti Abdul Aziz.. abumujahid dan usrah sekalian mendoakan kelancaran majlis dan mendoakan semoga ALLAH memberkati kehidupan adinda Al Asma selepas bergelar seorang isteri, zaujah ataupun wife kepada seorang insan yang bernama Sufian..Tarikh 1/6 insya ALLAH menjadi tarikh keramat buatmu untuk membina satu lagi usrah kecil dalam keluarga besar Usrah jannatul Firdaus ( insya ALLAH), lantas menghasilkan generasi-generasi beriman dan bertaqwa.

Juga buat adinda Najid Kazman dan Ramadhan yang masing-masing akan memikul beban sebagai seorang suami, husband atau zaujun kepada seorang wanita. Kalian akan menjadi Imam kepada keluarga yang membawa mereka ke arah usrah solehah membina jail/generasi yang berteraskan AL Quran dan Sunnah.. Insya ALLAH.

Tarikh-tarikh keramat itu ialah

31/5/2011 perkahwinan adinda Ramadhan
1/6/2011 perkahwinan adinda Al Asma
4/6/2011 perkahwinan adinda Najid kazman

Sudilah menerima sepotong lagu BarakaLLAh daripada abumujahid..



ALLAHu Yubarik 'alaikum wa 'alaina

No comments:

Post a Comment

Para Pembaca budiman.

Blog abumujahid ini memaparkaan pandangan peribadi abumujahid. Segala yang dipaparkan akan dimuatkan sumber rujukan jika ia adalah daripada sumber tertentu. Moga-moga abumujahid dan pembaca sekalian boleh mengambil istifadah dan boleh juga menegur abumujahid dalam hal yang dikira salah dan bertentangan dengan usul aqidah mahupun syara'.

Moga tuan-tuan dan puan-puan mendapat barakah dari blog yang Naif dan dhaif ini. BarakaLLAHu fiikum.