...............................................

...............................................
الفقير إلى الله مسافر في أرض الله و سيروا على بركة الله

Al faqir ilaLLAH, Musafir fii ArdhiLLAH , Siiru 'ala BarakatiLLAH





Friday, March 30, 2012

AGM PTIAFM.. Mabruk..

Assalamualaikum..

AlhamduliLLAH... kesempatan yang ada ini abumujahid gunakan untuk mengucapkan mabruk atas kejayaan AGM PTIAFM di Pusat Belia Bandar Tun Razak. Kehadiran sahabat-sahabat TIAF dan Ahli-ahli TIAF memberi kekuatan kepada PTIAF untuk bergerak lebih jauh lagi... alhamdulillah..

Bersama ahli PTIAFM yang hadir


Pengasas PTIAFM Al Fadhil Ustaz Wan Asrul


Tn Pengerusi memang ada gaya


Mendengar mandat dan kata-kata semangat dr Tn  Pengerusi


Pendaftaran ahli


Firman ALLAH SWT dalam surah Albaqarah ayat 286 yang berbunyi:

لا يكلف الله نفسا إلا وسعها
mafhumnya: Allah tidak memberati seseorang melainkan apa yang terdaya olehnya.

Sebagai Sahabat dan Ahli PTIAFM, abumujahid merasakan tuan-tuan yang dilantik memang diberi tanggungjawab dan amanah bukan saja oleh ahli pertubuhan.. tetapi paling penting amanah ALLAH SWT dan dengan iznNYA... Tuan-tuan berkemampuan. In Sya ALLAH SWT.

Selaku sahabat yang dipertanggungjawabkan, walau tidak seberat tugas dan amanah yang dipikul oleh Tn Pengerusi Al Fadhil Tn Ismail Rubani dan  Al Fadhil Ust Anuwa Samlan.. abumujahid terlebih dahulu memohon agar dibetulkan jika melakukan sesuatu yg menyalahi Aqidah dan Syariah atau peraturan Pertubuhan, kerana, abumujahid sendiri tidaklah org yang mengerti dalam kerakkerja berpersatuan.

Kadang-kadang faktor kesibukan di SBP ni membantutkan pergerakan abumujahid untuk bersama-sama tuan-tuan, hatta malu rasanya bila x dapat menerima jemputan menemani TG Pengasas... harapan yang sangat tinggi agar selepas ini abumujahid dapat keluar dari sekolah yang penuh dengan kesibukan mengejar dunia glamour kepada sekolah yang lain... Insya ALLAH.

Apapun sekali lagi tahniah diucapkan kepada semua ahli PTIAFM yang memberi komitmen yang tinggi dalam perjuangan meletakkan Terapi Islam di tempat tertinggi.... Semoga kita dapat menjalinkan ukhuwwah dan menjaga adab berjamaah dipandu oleh ilmu dari guru2 yg kita hormati..

BarakaLLAHu fiikum wa lana

Wassalamualaikm



No comments:

Post a Comment

Para Pembaca budiman.

Blog abumujahid ini memaparkaan pandangan peribadi abumujahid. Segala yang dipaparkan akan dimuatkan sumber rujukan jika ia adalah daripada sumber tertentu. Moga-moga abumujahid dan pembaca sekalian boleh mengambil istifadah dan boleh juga menegur abumujahid dalam hal yang dikira salah dan bertentangan dengan usul aqidah mahupun syara'.

Moga tuan-tuan dan puan-puan mendapat barakah dari blog yang Naif dan dhaif ini. BarakaLLAHu fiikum.